hallå där kött och blåbär!

I'M BACK! efter en allt för kort men underbar sommar!  egentligen har jag varken tid eller ork att blogga men surebacon här har ni ett inlägg som ni kan gotta er med a long time. här kommer min sommar i bilder! :)

varit ute med båten en hel del

ida och jag på en ö

när jag och fanny försökte klippa en gång mellan våra hus, no sucksess

Malin Almgren

på vendelseö med favorittröjan på

vi lärde oss att vindsurfa och det intrsset kommer förhoppningsvis att hålla i sig länge


detta är bara en  bråkdel av allt jag har varit med om under juni-augusti men foton är inte alltid lätt att ta :p
nu har jag börjat skolan igen och visst, det suger lite men theres not much to do about it.
men en sak skall ni ha klar för er, jag kommer inte att uppdatera speciellt mycket alls jättesynd verkligen men jag har det stressigt nog. haha vad dramatiskt det lät nejmen,  det är sant jag har mycket att göra och desvärre så kommer jag inte att hinna blogga. jag kanske lägger inett inlägg lite då och då men sålänge får ni njuta av dessa härliga sommarbilderna. puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Clara

nej men gööööööttt

2010-09-02 @ 17:55:27
URL: http://byclara.devote.se
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 11:00:15
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0