about the uppdatering

on the on hand är hemskt ledsen för att uppdateringen bokstavligt talat har SUGIT de senaste dagarna. I vanliga fall brukar jag ju faktiskt lägga upp runt 2 inlägg om dagen men de senaste har det blivit typ inga.. so sorry about that.
But on the other hand är jag glad att jag inte suttit framför datorn och slöat de senaste dagarna. Sol för fan. haha.
Sen har jag hunnit med att ha kompisar här och där och så har jag haft en utav dom goaste kvällarna på länge, på kajsas altan! mysigt!  Och vet ni , jag har verkligen råd med att slappa och bara leva för att det är sommarlov om cirskus 2 dagar! överlycklig eller vad? 

någon frågade om var mina outfits har tagit vägen; ja, det har varit lite dåligt med det ja, men det skall det bli ändring på. Tills det kommer upp lite nya fräscha så kommer en rad gamla här.

puss så länge!!



väldigt gammal, typ innan jul??


uppvisning av bodyn från monki


bilden till outfit tävlingen, var en favorit länge .

älsklingsblus/skjortan som jag måste börja använda igen!


snygg min , vintertider,

första gången jag använde magtröjan från bikbok, var det till midjekjolen i mars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0