doctor dreamy

Efter den helt meningslösa dagen idag som bestod utav orientering, bad...? och fika gick jag till läkarn.
första gången jag var där och skulle undersöka vad min mage skulle kunna vara för något. gick in och satte oss där, jag och mamma (som skall följa med på alla medicinska saker) massa skittråkiga tanter går runt där och ser omöjligt positiva ut. Så hör jag bah; Astrid? så vänder jag mig om och där står världens mest adoreable doktor. Så jävla sjukt fucking snygg. väldigt mörk i utseéndet och klar BLÅA ögon, det säger väl nästan sig självt ? asså jag höll helt ärligt på att drunka i hans ögon, jag satt och kolla in i dom och glömde nästan bort att prata. hoho, det bästa var när han skulle känna på min mage, jag bah ; självfallet haha. så söt, och sötaste dialekten. Snyggaste doktorn jag någonsin träffat i alla fall :D toobad att jag nyss haft orientering och såg ut som en ... ja, jag vet inte vad. jag kunde väl ha tagit på mig lite mascara i alla fall? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0