dodo

good afternoon sverige.
har packat converseväskan och skall snart bege mig till paradiset. Åsa.
vi stannar där över natten så berred er inte på för mycket uppdatering, (eftersom denna veckas uppdaterina har varit såå bra. ) pear åker hem på fredag och på lördag åker jag till Bornholm med konfirmationsgänget. hah.
hoppas på en trevlig vistelse där. hoh, sen åker åker lisa och jag + våra familjer till gåsö för firning av midsommar, sen konfirmation, och ida frågade mig idag ifall jag ville följa med henne till koster, SJÄLVKLART vill man med, måste bara tänka ut om jag kan.. SEN efter konfirmation och shit kan sommarlovet äntligen börjar på riktig, slappa, chilla, och vara med de underbaraste vännerna som jag håller på att längta ihjäl mig efter. malin and fanny.

vi ses snart mina gulliga prinsessor!!

BILDER FRÅN CYPERN FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN


fotografen

utsikten från huset,

mina helt underbara och perfekta naglar jag hade då, nu är dom katastof

brownie and fatie haha


poooolen! åååh, jag vill tillbaka och bara ligga och steka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0