idag,fredag

God morgon världen!
klockan är 10.38 och jag har nyss vaknat. Jag bara ääälskar känslan när jag tänker, jag skall inte till skolan på måndag, varför? jo jag har sommarlov!! göttans! klockan 13.00 idag (det vill säga om cirka två timmar) kommer Pear från thailand och stannar här i en vecka! sjukt kul skall det bli att träffa henne igen!! 
senast hon stannade länge var hon kort, söt och med tandställning, nu vet jag att tandställningen är borta, att hon har växt och men hon är fortfarande söt! aargh, jag längtar! 
Vi fick nya grannar i går också, skall gå över till dom sen med familjen, vara glad, trevlig och hälsa välkommen :D
om man har tur kanske dom låter mig sitta barnvakt åt deras 2årige son :)

nu skall jag gå och äta frukost, btw. berred er inte på överdrivet mycket uppdatering tiden då Pear är här, vi kommer antagligen ha annat för oss. YAAAY! :D

puss på er och ha det så bra!



reeeenddååååm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0