JUNI

hola!
nu är jag tillbaka efter en tids ofrivillig bloggpaus. Har varit magsjuk.. igen.. för er som håller räkningen så är det femte gången sen ungefär ett år tillbaka. helt sinnessjukt. Skall gå till doktor på måndag och undersökas, (det är ju inte direkt normalt beteende att bli kass 5 gånger under ett år? ) mjölkälskaren inom mig hoppas bara att jag inte är laktosintollerant! Eftersom jag blev sjuk tisdag morgon fick och kunde jag inte åka till den roliga grejen som gjorde att jag var tvungen att ta ledigt remember? Jag tänkte att det skulle bli en överraskning och att ni skulle bli helt chockade när ni såg mig på bilder i tidningen, tv och på gator. Ja, jag skulle varit med i en reklamkampanj (inte OLW eller bredbandsbolaget som några utav er trodde ) utan för ett ställe, typ en stad, (kommr ej ihåg namnet:P) jag skulle i alla fall varit model (HAHAHAH tänk er mig som modell hahahha) så hade det synts lite varstans men nu sket sig ju det :( jag hoppas att det kommer andra chanser!! :D 

nu skall jag gå och kolla lite mer på vänner (haha, som om jag inte gjort något annat the past days)

puss på er!





INTE FÖR OLW ELLER BREDBANDSBOLAGET :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0