no one but me

God Kväll.
Nu har Ida precis gått hemifrån, haha, alltså jag vet nästan inte någon jag skrattar så mycket med som med ida.
hon är allt en liten going. 
här är dagens händelser;
- någon creepy som heter Erik har addat mig och hans förklarning varför han addade mig var för att vi hade samma efternamn och han tror att vi kan bli vänner.. jag bah, sure.. och nu hålelr han på att fråga massa frågor om jag spelar något instrument eller går i kör...? haha
- jag har försökt att lära ida att spela piano,, no framgång. haha
- det har regnat hela dagen och det är skolavslutning på torsdag, hoppas det inte regnar då..
- DET ÄR EN DAG KVAR PÅ SKOLAN!, fan va gött det skall bli med sommarlov!!!!

vad vi ägnar oss åt när det är två dagar kvar på skolan, hänger på vollybollplanen och CHILLLLLLLLLLAR! :D awsome! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0