nu blir jag besviken, lars-olof

kollade just min statistik,, bad news. 9 läsare!! vad händer med världen? sommartid eller vad?
jag är helt utmattad, har varit uppe lite förlänge och sovit lite för lite, ingen bra kombination, speciellt inte om man skall till bornholm på lördag morgon, 6 o clock. antar att jag inte kommer få mycket sömn där heller..?
well, what ever. Jag måste bara säga en sak. Jag läser världens bästa bok för tillfället.  har någon läst ''jag sökte dit och fann mitt hjärta''? av nicholas sparks, (annars kallad the notebook för er som är mer civiliserade..) har typ sett den tusen gånger, och med smärta måste jag säga att boken är bättre än filmen..

allt för mig,


pusshej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0