sommarlov

här kommer skolavslutningsdagen i bilder!




min skolavslutnings outfit,, haha klänningen är från victoria of sweden, skorna som jag håller i handen är från monki, converse, jacka från friday, väska hm och klämma som jag har i håret, glitter, inte direkt så speciellt men jag älskar att göra mig fin och jag blev nöjd. 



mamma skall ju såklart alltid fotografera på skolavslutningens morgon.. :P



lisa and jag i skolan

'
säger hejdå till alla för sommarn!



sen kom lisa elsa och kajsa och vi spelade wii tills.......



vi åkte in till stan men våra mammor för att gå på restaurang!!
här har vi oss poserande som flickorna i sex and the city haha.



på le restaurang! elsa



kajsen, bajsen.



lisa! 



me myself and i.. är jag typ störd? 

HÄRLIG dag i alla fall. riktigt kul och full av skratt!
puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0