student

för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeenten, så har man inte det. ;pPpPpPpPp
höhö, fast honestly, Jag vill så himlans gärna ta studenten! NU tack!
gött, liksom ingen skola längre! blev lite avundsjuk idag när alla studenter sprang ut, man vill ju stå där själv.
äsch, vi har dock bara 5 år kvar, inte så långt. eller...?

vi ses i morgon alla i skolan, skall bli skitgött att äta allt tårtor ni har bakat :) mums, jag slapp göra någonting i år. Skulle egentligen köpt blomma och sånt men det ordnade elsa sen.
tänka sig, imorgon slipper vi skolan på läänge!  FINALLY! btw, förvänta er inte allt för mycket uppdatering i morgon, might be doing andra saker! :D
puss!!!



denna sitter på min spegel, påminner mig om att jag inte komemr att få se honom i november, är förmodligen i london då..


Kommentarer
Postat av: KLARA

jag vill också ta studenteeen!:( nuuuu

2010-06-09 @ 21:35:57
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0