vad är rubrik?

TJA!
fredag idag, rätt chillibanana. funderade på att ha klänning idag men den var WAY to short så jag tog ett säkert kort och drog på mig shortsen. Har solat i en timma och fått en jävla rand (!!!!) haha, tönt, I know men jag vill ha bruna ben. Försöker att få tag på den gyllene grisen, går sådär, hon svarar inte. Skall ha match idag. SEGT på en fredag. Fredgar är inte till för fotboll, jag lovar. Dessutom har jag tappat väldans mycket kondition under tiden jag varit sjuk (fan, jag som äntligen började få upp den!) så , vi lär se hur denna matchen går. Bara jag slipper stå är jag nöjd :)
well, detta var allt jag hade att säga for now. 
vi hörs i morgon med massor av uppdateringar och out fits!! 

PUSS och ha en underbar fredagkväll!!



RÄÄÄÄNDOOOOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0