lady stardust

Nu är det bara en vecka kvar och imorgon är jag ledig :D sen på torsdag skall vi cykla två mil? och nästa vecka har vi schemabrytande the whole week! Sen på fredag nästa vecka kommer en vän från thailand till mig på besök i en vecka. Sen en dag efter åker vi till Bornholm på konfirmationsläger, sen är det midsommar med lisa gyllenhammar, sen den tredje juli är vi framme vid, då konfirmeras jag, SEN åker vi äntligen till Åsa! Jag längtar så jag kan dö till åsa! Jag vill dit!! Världens mest underbaraste, fridfullaste, härliga och avkopplande stället någonsin! 

det jag försöker säga är att SNART ÄR DET SOMMARLOV, (gud vad jag längtar till hela statusfältet på facebook står sommarlov, sommarlovet, nu är det sommar lov, äntligen sommarlov osv!)




SOMMAR OCH SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0